Naši zákazníci užívající software Aqua Health Autoservis si nemusí pořizovat žádná další zařízení či programy, náš systém zajistí veškeré funkce spojené s elektronickou evidencí tržeb.
Jak funguje náš software s EET v praxi?
Při ukončení zakázky/faktury (stisknutí tlačítka „ZPRACOVÁNÍ“) systém dle zvoleného tipu dokladu („pohyb“) rozpozná, zda se jedná o hotovostní platbu a odešle informace o daňovém dokladu na Ministerstvo Financí (MFČR).
Po odeslání informací obdrží náš systém od MFČR unikátní kód, který přiřadí k příslušnému daňovému dokladu.
Zákazník (autoservis) tiskne daňový doklad standardním způsobem, na doklad se automaticky tiskne i unikátní kód přiřazený od MFČR.
Co je třeba udělat ze strany autoservisu?
- Zažádat o autentizační údaje EET, které vydává Finanční úřad a které budou následně nainstalovány do našeho software. Autentizační údaje můžete vyžádat elektronicky na Daňovém portálu a budou Vám poté zaslány do datové schránky. O údaje můžete také žádat na libovolném finančním úřadě.
- Domluvit si s naším technikem termín instalace EET do našeho software.